L’esperit de Halloween arriba aquesta tardor a La Passió d’Olesa. Els dies 30 i 31 d’octubre el teatre es vestirà de ‘Túnel del terror’ perquè els més agosarats i agosarades puguin viure una nit d’emocions fortes i descobrir racons ocults en un recorregut sorprenent per les entranyes del teatre.
El Túnel del terror és una activitat pensada per i per a joves. El disseny del túnel del terror, així com la dinamització de l’activitat és a càrrec d’un un grup de nois i noies sota la coordinació d’Ignasi Campmany, professor dels tallers d’interpretació de La Passió d’Olesa. Els mateixos nois i noies són també els encarregats de disfressar-se de terrorífiques criatures al llarg del recorregut.
L’accés al ‘Túnel del terror’ de La Passió d’Olesa es farà per la Secretaria (C/Anselm Clavé, 109) i d’aquí els i les participants s’endinsaran en un món desconegut. Els nens i nenes menors d’11 anys caldrà que hi accedeixin acompanyats d’una persona adulta que se’n faci responsable.
La primera sessió serà diumenge 30 d’octubre, de les 20h fins a mitjanit; i la segona, dilluns 31 d’octubre en el mateix horari.
L’entrada per als menors de 18 anys costarà 4 euros i per als majors de 18 anys, 5 euros. No hi haurà entrades anticipades; es vendran en el mateix moment de l’activitat.
Per raons operatives i de seguretat, La Passió d’Olesa es reserva el dret d’admissió.