fbpx

Un total de catorze col·laboradors i col·laboradores -onze diplomes i tres insígnies- han estat reconeguts aquest 2021 per la seva dedicació continuada a La Passió d’Olesa des de les diferents seccions que la componen. Tots ells han estat distingits pel seu treball i dedicació constant durant 25 anys continuats o 35 discontinus en el cas dels diplomes d’honor, i per una col·laboració de 50 anys continuats o 60 discontinus, en el cas de les insígnies.
Els diplomes d’honor 2021 han estat atorgats a Dúnia Ascaso, Àngels Benítez, Francesc Escorsell, Núria Martínez, Pilar Millán, Judit Núñez, Pilar Puimedon, Marta Reche, Miquel Sastre, Francesc Sánchez i Fernando Vicente. Les insígnies han estat per a Montse Font, Mercè Font i Montserrat Font. Enhorabona a tots i totes i moltes gràcies per la vostra dedicació i constància.
L’acte de lliurament va tenir lloc el passat diumenge 18 d’abril a la tarda al teatre, just acabada la darrera representació de La Passió d’Olesa de la temporada 2021. Després del lliurament dels diplomes i les insígnies, el president de l’entitat, Pere Quer, va adreçar unes paraules a tots els col·laboradors i col·laboradores presents i va felicitar els homenatjats.
A l’acte es va comptar també amb la presència del regidor de Cultura de l’Ajuntament d’Olesa, Xavier Rota, i de la directora general de Cultura popular i associacionisme cultural de la Generalitat, M. Àngels Blasco, que havien estat presenciant la representació de La Passió. Ambdós es van adreçar també als i les assistents per cloure l’acte de lliurament de diplomes i insígnies 2021.