fbpx

Participa al concurs a les xarxes socials! Tens temps fins l’1 de maig

La Passió d’Olesa posa en marxa aquesta temporada un nou concurs a les xarxes socials per als col·laboradors i col·laboradores de l’entitat sota el títol ‘Ambaixadors de La Passió’. El concurs té per objectiu mostrar i donar a conèixer tota aquella activitat de La Passió d’Olesa que els espectadors no veuen i engrescar al públic a venir a gaudir de l’espectacle.

Al concurs s’hi podran penjar per exemple imatges de la feina que es fa durant els assajos i preparatius previs a la temporada i tot allò que passa darrere l’escenari (tramoia, tècnics, maquillatge, vestuari, etc.) durant les representacions i a sala/taquilla abans de les mateixes. Al concurs ‘Ambaixadors de La Passió’ poden participar-hi tots els col·laboradors de La Passió d’Olesa de la temporada 2019. Les imatges que es presentin al concurs –hi ha de temps fins l’1 de maig– han de ser inèdites i preses durant aquesta temporada.

Són condicions per participar en el concurs les següents:

  • Ser seguidor/ora del compte de La Passió a les xarxes socials on es vulgui participar: Instagram, Facebook o Twitter.
  • Penjar al vostre compte de les xarxes socials les imatges que es volen presentar al concurs amb les etiquetes #lapassioXdins i #lapassiodolesa
  • Mencionar el perfil de La Passió a les fotografies que es vulguin presentar al concurs.
  • El perfil des d’on es publiquin les fotografies ha de ser públic, i no privat.

Podeu trobar aquí les bases íntegres del Concurs ‘Ambaixadors de La Passió’: BASES CONCURS

Veredicte i premis

El veredicte es farà públic el 5 de maig durant el dinar de col·laboradors que celebra anualment l’entitat. El primer premi serà una càmera instantània Fujifilm Instax. A part d’aquest, hi haurà d’altres premis en diferents categories. També es donaran a conèixer la resta d’instantànies participants al concurs.

Participa-hi! Tots som Passió