La Passió d’Olesa de Montserrat se suma a la iniciativa CAP BUTACA BUIDA, la Diada del Teatre impulsada per ADETCA. El repte que es proposa és omplir totes les butaques dels teatres de Catalunya el proper dissabte 22 de març de 2025. Que no quedi cap butaca buida, entre els quals hi haurà el Nou Teatre de la Passió d’Olesa en la que serà la segona representació de la temporada.
Un esdeveniment d’aquesta data la segona gran Diada del Teatre a Catalunya, un Sant Jordi de les arts escèniques que té per objectiu convertir-se en una celebració anual. En la seva primera edició, Cap Butaca Buida va reunir, en un sol dissabte, 55.583 espectadors que van omplir les platees dels 145 espais escènics que s’hi van adherir,entre teatres públics, privats i ateneus d’arreu de Catalunya, superant el 92% d’ocupació mitjana. Aquesta xifra va suposar un rècord absolut d’ocupació a Catalunya. En el moment de la presentació de la iniciativa de 2025, i a poc menys de quatre mesos de la celebració de la Diada del Teatre, Cap Butaca Buida compta amb 171 espais escènics adherits.
Cap Butaca Buida és una iniciativa impulsada per Adetca, Time Out, la Corporació Catalana de MItjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. No obstant això, el seu èxit depèn de cadascun de nosaltres. Tria la teva butaca i comparteix el repte amb tota la teva gent: el proper 22 de març, tu ets el protagonista de la major representació teatral que s’ha fet mai a Catalunya.







